.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سارق مكالمات تلفني50 ميليون تومان به جيب زد
جستجوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه ...
سارق مكالمات تلفني50 ميليون تومان به جيب زد

جست‌و‌جوهاي پليسي براي دستگيري فردي كه با انتقال بوق 12 خط تلفن به كشورهاي ديگر و دريافت وجوه مكالمات در خارج طي 20 روز، 50 ميليون تومان به جيب زده بود، ادامه دارد. 

به گزارش شمال نيوز ،در پي اعلام شركت مخابرات شهرستان چالوس مبني بر اينكه فردي به نام «محمد» با فتوكپي جعلي تعداد 12 خط تلفن خريداري و در منزل استيجاري شخصي به نام «كاظم» نصب كرده و با استفاده از ديش و رسيور ماهواره، بوق 12 خط تلفن را به كشورهاي ديگر انتقال داده و از آنجا كه هزينه مكالمه در ايران ارزان است، از طريق مكالمه در خارج از كشور وجه دريافت مي‌كند، ماموران پليس آگاهي اين شهرستان وارد عمل شده و اقدامات گسترده پليسي را براي شناسايي و دستگيري متهم آغاز كردند.
مركز اطلاع‌رساني پليس مازندران اعلام كرد: ماموران در جريان تحقيقات متوجه شدند كه از اين 12 خط طي 20 روز، يكهزار و 500 مرحله تماس تلفني با خارج از كشور برقرار شده و مبلغ 50 ميليون تومان سرقت مكالمه تلفني انجام شده است.
به اين ترتيب ماموران در ادامه پيگيري‌ها موفق به دستگيري دو تن به نامهاي «مهدي» اهل تنكابن و «عباس» اهل كرج به همراه فتوكپي شناسنامه و گواهينامه شدند.
اين گزارش حاكي است، متهمان در بازجويي‌هاي به عمل آمده اعتراف كردند كه از طريق اينترنت با فردي به نام «محمد» آشنا و با تباني وي، 12 خط تلفن خريداري و از طريق ماهواره اقدام به سرقت ارتباطي كرده‌اند.
اين درحاليست كه «محمد» بدون هماهنگي پس از جمع‌آوري تمام سيستم‌هاي ماهواره‌اي متواري شده و جست‌و‌جوهاي پليسي در اين باره ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.765 seconds.